tirsdag den 6. september 2005

Noget af det fede ved Bornholm

I aftes var jeg i biografen, men skulle lige nå at køre nogle forskellige ærinder rundt i byen inden. På et tidspunkt sad jeg i bilen og tænkte over, hvilken vej jeg skulle vælge at køre, for at det ville gå hurtigst, - altså hvor var det nemmest at krydse de store veje, hvor var der mindst trafik!

Så slog det mig - det er fuldstændigt lige meget, hvilken vej jeg kører. For det første er der ingen store veje og for det andet er der ingen trafik. Kødannelse og myldretrafik er simpelthen ikke begreber vi opererer med her! Det er da fedt. Så velkommen.

2 kommentarer:

  1. Øv, ja... jeg har lige fået bil, og kunne godt bruge Rønnes stille gader at cruise lidt rundt i. Herovre i Kbh. er det lidt som at være med i et racerløb. Jeg blir altid i så dårligt humør af at køre bil, og er nødsaget til at spille sindsyg høj lovsangsmusik for ikke at slå mine medtrafikanter ihjel undervejs!

    SvarSlet
  2. Hej Jesper.

    Det er vidst ikke kun på Bornholm der i de tilstande. Her i Nordjylland går det skam også stille og roligt.

    SvarSlet